7 gânduri despre “Academia Vampirilor vol. 2 – Iniţierea

1. ei bine ., sincera sa fiu, mi-a placut descrierea ta-a fost interesanta…. cu toate ca, sincer asta e tot ce ti-a placut si socat???? adica, vreau sa spun…ma uimit prietenia sau mai bine spus inceputul prieteniei dintre mia si alde rose , amnson, lissa, edi s.a.m.d… plus ca mie mi-au mai placut o gramada de parti … de exemplu, atunci cand a facut cunostina adrian-cu mia… deci am ras o gramada la faza aia… sau atunci cand rose a venit sai dea parfumurile luia drian sia intrebat ce se intampla aici-si din spatele ei dimitri-asta as vrea sa stiu si eu… sau sfarsitul din partea in care au fost prinsi de strigoi-partea aia e pur si implu fascinanta, sau, inceputul, atunci cu tepusa, cand o intreaba pe rose unde e inima si ea bajbaie dupa un raspuns si el ridica din sprancean si mason isi bate joc de ea-deci dupa cate inim ai frant snu sti unde e??? si rose iiarunca o privire de-aia… criminala si atunci el ii raspunde- belikov e un om nebun si bolnav ca te-a insultat … offf… si daca tu acolo ai plans-cand adica dupa dineul priscillei voda, atunci sa vezi sfarsitul volumului 3…. eu personal am cam plans la toate sfarsiturile dar.. asta e… in fine, o seara frumoasa!!!!

• Si eu am plans si am fost socata cam peste tot dar nu am scris…Si m-a intrigat toata cartea.Toata cartea a fost fascinanta adica..nSi acest volum a fost plin de actiune si de sentimente!Doamne…Not comment!FIecare scena are ceva aparte!Nu stiu daca o sa mai citesc o asa serie:*

2. Mie mi-a venit sa plang cand a murit Mason.Era chiar un tip de treaba si m-am gandit de ce nu si-a folosit Lissa puterile sa-l invie?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: