29 Aprilie

Şi un nou capitol începe astăzi… pe un nou blog, cu nişte lucrări cât mai noi şi diferite(… reuşite…sper) pe viitor!

Am şaisprezece ani, sunt boboacă la un liceu economic din Bucureşti şi iubesc să scriu, dar sunt nehotărâtă şi uşor plicitisită şi am simţit nevoia de ceva nou, diferit… de câteva luni. De aceea am luat şi decizia de a-mi schimba „domiciliul” (dacă se poate numi aşa). Poate pentru că am crescut. Poate doar pentru că vreau un început fresh. Poate pentru că îmi doresc să fac trecerea de la şcoala generală la liceu şi cu un blog diferit.

Cert este faptul că voi continua să scriu… pe acest blog. Şi sper să fie exact aşa cum mi-am imaginat că va fi: nou şi diferit.

Lasă un răspuns

