8 Ianuarie

Saluare!

În sfârşit revin şi eu, ştiu!

În primul rând, vreau să vă urez cu întârziere un an nou în care să fiţi mai fericiţi, împliniţi, iar la şcoală totul să fie bine!

Nu-mi vine să cred că luni încep liceul din nou, nu mă simt deloc pregătită din niciun punct de vedere. E atât de ciudat, mai ales că nu prea am scris, ci am citit extrem de mult.

Astăzi vă prezint două poezii, atât în engleză, cât şi în română:  He şi Nefericit.

Încerc să scriu o poveste în engleză, iar în română câteva compuneri.

Sper să vă placă şi să ne vedem curând!1d82da054d47e09994f20292a4e9bdcb

Un gând despre “8 Ianuarie

Lasă un răspuns

