25 Octombrie

Salutare!
Heeeei, e duminică şi uitaţi-mă aici, postând în sfârşit!

Cum a fost săptămâna voastră? La mine parcă nu se mai termina, am avut atâtea teste, iar weekend-ul a trecut extrem de repede, sâmbătă mi-am făcut toată ziua temele. Nici nu-mi vine să cred că mâine încep din nou. Pffff, altă săptămână încarcătă.

Pentru moment, sunt bucuroasă să vă spun că am terminat atât O cafea, cât şi Strange şi chiar sper să vă placă!

În rest, mă concentrez pe şcoală mult, nu am timp de aproape nimic altceva: alerg să ajung acasă pe la 4 30- sunt extrem de obosită şi am o stare destul de naşpa mai tot timpul- îmi fac temele, învăţ, iar în rest citesc cât pot, încerc să scriu şi editez:tumblr_nwqo9riPnP1twyr4no2_1280

Ne vedem duminică cu noutăţi! Săptămână uşoară vă doresc!

 

 

 

Lasă un răspuns

