18 Octombrie

Salutare!

Scuze pentru întârziere, având în vedere ora, dar o prietenă de-a surorii mele a venit în vizită astăzi, iar ieri am scris toată ziua pentru şcoală!

Oricum, am pregătit o nouă serie de poezii fără rimă (în număr de 7,  postat pe wattpad), pe care le-am scris în seara de 14 octombrie, prima fiind „Aşa cred”  (Au legătură între ele). Voi posta întreaga săptămână la „O cafea” pe wattpad, dar pe blog vă voi anunţa abia sâmbătă sau duminică din cauza programului meu încărcat.(Vreau să spun că mai că alerg ca să ajung la metrou şi să prind maxi şi o să am 4 teste şi alte prezentări).

Vă doresc o săptămână uşoară, acum mă grăbesc să-mi fac o baie şi să mă bag în pat, şi sper să vină cât mai repede weekend-ul!

 

Lasă un răspuns

