25 Iulie

Salutare! Ce faceţi?
Eu mă bucur de vacanţă scriind şi citind tot timpul şi editând poze, ca de-obicei. E aşa ciudat, încă nu m-am obişnuit cu ideea că sunt în vacanţă şi într-un fel abia aştept să încep! Şi totuşi… nici nu aş vrea, e minunat să ai timp toată ziua să faci ce-ţi place.
Uitaţi-mă aici cu o compunere în română: Cifre, pe care am scris-o în urmă cu o lună jumătate -chiar două-, în timp ce făceam exerciţii la mate (nu că ar avea legătură 😀 ), iar în engleză am adus trei poezii şi încă un gând (indiferent cât de ciudat ar suna): H.O.L.E.ListeningW.A.R. şi ”How Can You…?” .
Sper să vă placă, să vă facă să zâmbiţi! 😀
Ne revedem miercuri!
Lasă un răspuns

