24 Iunie

Salutare! Ce faceţi? Cum e în vacanţă?

Astăzi am adus 8 poezii în engleză scrise zilele acestea pe wattpad (postez zilnic): After, I. L.O.V.E. Y.O.U., Unfaithful, Madness, L.I.F.E., W.R.O.N.G., I Want To…, Matter of Time , care sper să vă placă!

În rest, legat de nebunia asta cu examenele nu pot zice că am scăpat de emoţii, ba chiar sunt şi mai agitată acum. La română mi-a fost foarte, foarte frică şi mi-e şi-acum pentru punctaj. La matematică m-am supărat rău azi, am greşit la geometrie la un subpunct efectiv din..nu ştiu. Pe ciornă am scris bine, pe prima foaie (eu am transcris geometria pe altă foaie) am scris bine, doar ca în timp ce transcriam să înlocuiesc perimetru cu aria pe foaia buna. Pfoai şi nici nu mi-am dat seama! Sunt atât de tristă şi debusolată, offff. Chiar sunt extrem de supărată, pentru că ştiam şi când ştii te oftici şi mai tare!

Ei bine, mai bine vă las, mă întorc la scris şi stresat! Sper să fie bine şi vă doresc celor care aţi dat examene note cât mai mari!

Ne revedem sâmbătă!

Lasă un răspuns

