30 Mai

Salutare, tuturor!
A venit şi ziua de sâmbătă,în sfârşit pot posta. Ştiu că miercuri am fost absentă şi îmi pare rău pentru asta, dar mă voi revanşa astăzi cu o poezie în engleză: Forget About You şi o compunere în română: Prietena ta.
In rest, sunt bine. Am terminat cu testele, astept să treacă şi examenele şi o să fiu liniştită.
Am avut o duminică si o zi de luni perfectă, avăndu-i pe naşi, vărul meu Codruț şi iubita sa, Andreea, la noi, iar duminica asta îi văd după jumătate de an pe Alin şi Lorena. Nici nu vă dați seama cât de fericită sunt!
Sper să vă placă cele două lucrări şi vă doresc un weekend prelungit plăcut!
Pe miercurea viitoare!

Lasă un răspuns

