24 Mai

Salutare, tuturor! Ce faceţi?
Voi începe prin a-mi cere iertare pentru că nu am postat ieri! În prima parte a zilei am citit şi scris şi am rezolvat ceva pentru şcoală, iar în a doua am mers cu tata s-o ducem pe sora mea la verişorul meu, Codruţ, şi la iubita sa, Andreea, toţi au mers la o nuntă a unui membru al familei apropiat. Am stat destul de mult pe drum, iar când am ajuns acasă nu m-am mai mişcat din pat.

Astăzi vă prezint Tot ce mi-a rămas , o compunere uşor ‘dramatică’, dar ce să-mi faci?! Vă urez lectură plăcută!
Sper că aţi avut un weekendfrumos şi vă urez o duminică plăcută în continuare!

Lasă un răspuns

