13 Mai

Salutare, tuturor! Şi e miercuri, iar eu postez în sfârşit!

Ce mai faceţi? Sper că aţi avut o săptămână plăcută până acum, şi aşa vă doresc să fie în continuare.

All I Want este o compunere în engleză foarte aproape de sufletul meu, pe care am scris-o după ce am citit o carte care m-a marcat destul de mult, apoi am văzut The Fault In Our Stars. Sper să vă placă!

În rest, sunt bine bănuiesc. Mi-e dor enorm de verii mei, abia aştept să-i revăd şi sunt puţin cam obosită , stresată în continuare cu şcoala.

Ei bine, vreau să vă urez lectură plăcută şi baftă la teze-teste-ascultări! Ne vedem sâmbătă cu o compunere scurtă!

Lasă un răspuns

