24…

Salutare, tuturor! E ajunul Crăciunului si am adus ceva nou! Uau, n-am crezut ca mai termin de transcris fragmentul. Si ieri seara, ai mei au adus un wireless mai puternic si ce ne-a gasit pe mine si pe sora mea sa facem? Sa-l punem noi?! Pffff, si l-am instalat si toate cele, greu, dar n-a mers conexiunea la net. Am fost nevoite sa-l punem inapoi pe celalalt. Si am stat cu teama ca nu o sa mearga, nu o sa am net si nu o sa pot posta. Jur… asa ceva?!

Maine e Crăciunul, sarbatoarea mea favorita! Tot ascult colinde de dimineata si trebuie sa ma duc sa-mi fac baie la cap.

Sper sa aveti o zi buna in continuare si cred ca ne vedem maine sau poimaine!

Lasă un răspuns

