Joi…

Salutare, tuturor!  In sfarsit, dupa doua saptamani de absenta am revenit si eu.

Am adus doua poezii (SBGGB si MIP) (inspirate de doua melodii), surprinzator ( pentru ca eu nu sunt fan al lor, mai ales din clasa a 8 a), care probabil vor aparea in revista scolii la sectiunea ”engleza”.

(Ha, vor sa faca revista scolii si deja am vreo trei articole pe-acolo.* Feeling proud* )

 Incerc sa ma revansez pentru lipsa mea, mai ales ca am inspiratie, dar sa vedem ce pot face… Sambata vreau sa aduc putina ”proza”, o compunere la care tot lucrez si nu o mai termin.

In rest sunt bine. Scoala imi cam omoara timpul liber, dar creativitatea inca exista. Luni am avut liber si sunt fericita ca am putut recupera cele doua episoade din ‘Arrow’ si cele noua din ‘Pretty Little Liars’. Si ca tot vorbim de PLL… In urma cu doua saptamani mi-am facut si eu tumblr unde scriu despre ‘Austin & Ally’ si alte cele.  Zilele trecute am postat o poza cu R5 si Lucy Hale, fericita ca in sfarsit ii vad in acelasi loc si ce sa vezi?! Vad acolo like de la Lucy Hale si pare tumblr ei, adica… Si da, inca sunt putin surprinsa.

Voi ce ati mai facut?

 

Lasă un răspuns

