Si e sambata!

Buna seara, tuturor! Pot spune  ca imi pare rau ca nu am putut post a(asa imi planuisem), dar ca imi pare bine ca am adus astazi o mica compunere in engleza care- va avertizez- nu este corectata sau ceva(asa ca daca vedeti vreo greseala, va rog sa-mi spuneți) : HBM

Voi ce-ati mai facut saptamana asta? Bine?Ati luat vreo nota, aveti vreun test sau vreun prof’ care va cauzeaza probleme?

Eu am avut o saptamana complicata pe toate planurile posibile.

Insa ieri am primit minunata veste : luni stau acasa(clasa mea e sectie de votare).

Asa ca am mult mai mult timp sa citesc si sa scriu, si sa stau. Lucrez la o alta compunere, dar deocamdata vreau sa ma concentrez pe chestia aia mare gen ‘carte’ la care lucrez, sa termin amaratul de capitol unu si restul sa mearga ca unsa.

Cam atat pentru azi…( Mama, cum suna asta:)) ) – Sper sa ne vedem luni, daca am inspiratie sa continui compunerea aia.-

Va urez un weekend cat mai relaxant!

10729396_376570619171920_1410444378_n

 

Lasă un răspuns

