13 octombrie…

Buna ziua tuturor! Sper ca ati avut o zi  buna la scoala, fiindca eu am avut in ciuda faptului ca am dat test la latina. Trebuie sa vad TVD si asptept sa incarce pe Youtube noul episod din Austin & Ally.:D:D:D Can’t wait for it! ❤

Vreau sa vorbesc putin  ,insa, si despre ziua de astazi . Nu este doar luni.

In urma cu douazeci si doi de ani, intr-o zi de marti 13  aproape de 14, mama mea era la spital. Asa s-a nascut sora mea Alina Georgiana- Alina- ,in timp ce vizavi,la biserica, se canta slujba de Sf. Paraschiva.

Intre noi doua sunt sapte ani si jumatate diferenta, asa ca eu am fost sora mai mica. 

Nici nu-mi vine sa cred cum a trecut timpul, parca ieri era in clasa a IX-a, si uite-o acum, in anul trei la facultate, aproape de licenta.

Cand era mica obisnuia sa faca haine papusilor, scrie frumos, era prima in clasa si inca este printre cei mai buni, a avut perioade si perioade, una in care era mai„bătăioasă”, alta mai feminina, prietenoasa, indrazneata si in centrul atentiei, impulsiva si incapatanata, somnoroasa si vorbareata- mai ales de cand s-a angajat-.:))
Pentru mine era și este un exemplu. Se pricepea la toate si chiar daca nu reuseaa din prima, tot o scotea la capat. 
E fata care iese in evidenta prin  felul ei mai serios si responsabil, care nu se arunca niciodata cu capul inainte.

Cand iesea afara ma lua si pe mine cu ea si chiar daca stateam in coltul meu si nu prea vorbeam( eram foarte rusinoasa cand eram mica), zambeam  cand vedeam ca toata lumea o placea, o aprecia pentru starea ei de bine si energie pe care o si transmitea.

E o persoana extrem de importanta pentru mine si vreau sa-i urez la un la multi ani din tot sufletul!:*

Ne-auzim maine!Pupici tuturor!

 

Lasă un răspuns

