Duminica…

Salutare! Sunt  plina de energie astazi, si cum ieri nu am reusit sa postez, o fac astazi. Aveti aici o compunere, un fragment din capitolul 1 din ‘cartea’ la care lucrez.

Vine inspiratia asta  numai cand nu am eu timp si cand incepe scoala, ca de fiecare data.

Ca tot vorbim de scoala, la voi cum a fost prima saptamana?

La mine a fost bine si nu prea. Profa de istorie e destul de amuzanta si cred ca o sa predea super, iar latina fac cu o profesora cu ”renume” in scoala ca e destul de exigenta. Cand am avut prima oara ne-a luat si cu romana, ca ea e si de romana.

Maine o sa fie o zi obositoare.Voi ce ore aveti ?

Eu am doua ore de mate si dau testul initial – X_X – , tehnologica, prima ora de geografie de anul asta, cu aceeasi  dna. directoare si cred ca o sa ne dea din prima test si sincera sa fiu,stau destul de naspa la geografie. Am si sport ( HAAAA), franceza si cel mai important engleza.:D

Va imbratisez pe toti cu drag si va urez succes la scoala! Ne revedem sambata viitoare, sa speram!

tumblr_n8tc0hawJD1sitqaro7_r1_250

Lasă un răspuns

