15 septembrie…

Salutare! Ce faceti?Revin si eu cu un post cu ocazaia noului an scolar…

In primul rand, o sa va intreb pe voi ce ati facut.

Aveti profesori noi, ceva materii, colegi? Oricum ar fi, sunt sigura ca va veti descurca de minune.

Pentru cei de clasa a VIII-a -ca si mine- si pentru cei de clasa a XII-a ( daca sunt), va urez bafta de pe-acum!Stiu ca o sa fie un an incarcat pentru (n)voi: plin de teste, teze, simulari, multa,foarte multa presiune, dar incercati sa va relaxati.Totul iese daca aveti capul limpede, invatati si sunteti seriosi.

Ei bine, la mine ar fi trebuit sa se inceapa de la ora 10, dar cu intarzierea(stiti si voi probabil…), pana s-au strans profesorii, elevii….a durat ceva si cred ca am inceput pe la 11 si putin.

Trebuie sa spun ca am ramas doar 19 in clasa, toti care ne intelegem bine, dar pe care se pune presiune enorma.Am fost unii dintre cei mai cuminti, ca sa nu spun cei mai, din scoala, iar daca gresim cu ceva, iese cu ”scandal”.

Am o noua profesoara de istorie, ceea ce nu e neaparat ok, avand in vedere ca am facut trei ani cu cealalta doamna si ne invatasem cu stilul ei logic si bun de a preda.Acum voi vedea…

Nici nu vreau sa ma gandesc ca anul asta dau examenul! Ma gandesc la faptul ca vreau sa imi iasa si la final media 10, ca sa-mi iasa media generala pe toti anii 9, 98. Ca si liceu, aveam o tragere spre ”Matei Basarab”…Voi pe ce profil vreti sa va axati?

Maine am niste ore minunate, cel putin cele doua de romana si franceza ca in rest…Mate, fizica si tehnologie in aceeasi zi?!Pfoai…

[Sa trecem la seriale…]

Nu-mi vine sa cred ca am ramas cu vreo sapte episoade in urma la ”Pretty Little Liars”, dar am ajuns la zi dupa mare chinuiala cu gasitul episoadelor la ”Austin & Ally”. Si cei ce urmaresc ”Arrow”, ati vazut trailerul?Jur ca e….aaaa!

Da, na la ce imi sta mie gandu’:)

Va spun legat de acest blog ca sambata revin cu o compunere, un fragment din capitolul 1 din ce lucrez eu.

Cu toate astea zise, mai stau si eu putin si ma duc sa ma uit peste caietele de anul trecut ale materiilor pe care le am maine.

Va salut pe toti si bafta la scoala!

Astept impresiile voastre despre prima zi de scoala- sunt curioasa-!:)

Lasă un răspuns

