Back in Business!

Buna tuturor!A trecut mai bine de o luna nu-i asa?Nu conteaza de cate ori m-as scuza, nu ar fi indeajuns sa arate cat de mult imi pare rau.Lucrul bun e faptul ca am adus o compunere noua. E un fragment de la jumatatea cartii la care lucrez. Amuzant, fiindca am scris sfarsitul si un capitol din mijloc, dar nu-mi gasesc cuvintele perfecte pentru a incepe capitolul 1.

Suntem deja in 21 august!Nu-mi vine sa cred ca luna viitoare pe vremea asta o sa fiu la scoala, in clasa a VIII- a.Uhhh..

Sper ca sunteti bine si va doresc lectura placuta!

Lasă un răspuns

