Right here…

Bună dragilor! Știu ca nu am scris pe aici zilele aceste și îmi foarte,foarte rău, dar nu am avut o dispoziția întocmai buna. Sunt foarte stresata, fiindcă am un proiect-concurs legat de primăvară și tot weekendul am stat și am lucrat la el. Ma bazez mai mult pe prezentare, fiindcă știu ca îmi va merge gura mai rău ca unui politician. Știu ca ar fi trebuit sa lucrez mai mult cu restul grupei,nu doar o planșa, dar ce sa-mi faci… îmi palce sa ma bazez pe siguranța puterilor mele. E amuzant însă, ca dacă vom pierde va fi vina mea, iar dacă vom câștiga, nu va fi din cauza mea.:)) Oricum as da-o nu e bine. Doar că, dacă lucram toată clasa, ce făceam?Ne întâlneam într-un loc și nu făceam nimic, eram mult prea agitați. Mai rău ma supăram. In fine…trebuie sa va scutesc de detalii inutile,dar știți cat sunt de competitiva.

Următorul one-shot ar trebui să vina mâine, fiindcă am o idee de câteva zile, sau poimâine.

Ugh, mâine prezint proiectul și sper să-mi țineți pumnii. Vă doresc o săptămână cât mai ușoară și baftă celor care dau simulări!:)

Un gând despre “Right here…

Lasă un răspuns

