Here..

Hey, stiu, stiu am intarziat!Ieri am fost lenesa si netul mi-a mers extrem de prost, dar aveti aici scurtul si nesatisfacatorul capitol 7 din Ospiciu. Nu ma urati pentru el, fiindca doar atat am putut azi. Daca vreti ceva mai de calitate recititi  unele one-shoturi:  All of he , Survivors , Back to the future , Death

Am avut olimpiada la romana sambata si dezamagirea datorita neatentiei mele ce s-a reflectat si asupra rezultatului de 94 de puncte din 120 . E cel mai mic punctaj de pana acum al meu, dar ma ambitioneaza mai mult. La engleza am dat-o astazi si a fost destul de bine, cred. Stiu ca am gresit la un exercitiu cu  anumite verbe pe care nu le-am pus la locul lor . Timpul si neatentia ma omoara!

Si totusi, saptamana asta am asteptat-o cu nerabdare, deoarece am toate serialele . Abia astept The Originals, spin-offul meu favorit si am vazut ca pentru un viitor episod  au ales actorii pentru mini Klaus si Elijah. Sunt atat de draguti si asemanatori si dragalasi! In sfarsit povestea prinde mai mult farmec si se afunda pe ce ar fi trebuit sa se bazeze de la inceput, pe originali.Pana la urma, ei sunt principalii. Imi pare rau pentru producatori, fiindca Nate, actorul care il interpreteaza pe Kol va juca in spin-offul Supernatural.

Ne vedem !:*

Lasă un răspuns

