Leapșa indiscretă

Hey, am revenit astăzi cu o leapșă  draguță găsită pe unul din blogurile mele favorite, Walking on Letters

Maine am olimpiada la romana și sper ca duminica, după ce ma întorc de la Academia Vampirilor, sa-i fac recenzie și sa scriu ceva.

1. Când mă uit spre biblioteca mea… mă simt mândră, deoarece văd majoritatea cărților cumpărate din economiile mele.

2. Atunci când cineva îmi vorbește în timp ce citesc…mă poate bruia, dacă nu sunt suficient de concentrată.

3. Când deschid pentru prima dată o nouă carte..miros și scanez rapid primele pagini.
4. Atunci când păşesc într-o librărie… mă simt ca acasă și îmi las ochii să se plimbe peste tot.
5. Când mi se pune pata pe o carte.. fac orice s-o cumpăr ca s-o  citesc.


6. Primul lucru pe care îl fac după ce termin de citit un roman.. este să analizez bine cele petrecute în carte și să aleg citatele și personajele favorite, lucrurile care mi-au plăcut și (daca e cazul) ce nu mi-a placut.

7. Cred că un blog bun de cărţi este acela care… cuprinde multe păreri personale asupra cărților citite, recenzii.

8. Atunci când îmi cumpăr cărţi le aleg pe baza… rezumatului de cele mai multe ori, dar și a impulsului din acel moment, titlului, coperții.

9. Atunci când îmi aleg viitoarea lectură mă bazez pe.. intuiția de a alege subiectul perfect stării mele sufletești.

10. Când o carte nu mă prinde de la început şi o citesc greu.. sper sa găsesc acel lucru care mă va determina s-o citesc în continuare.

11. Cred că atu-ul blogului meu constă în.. faptul că pun mult suflet în lucrările mele.

12. Atunci când trece o perioadă mai lungă de timp în care nu citesc.. mă simt ca și o legumă, parcă nu am făcut nimic.

13. Legat de obsesia mea pentru cărţi, părinţii.. nu întotdeauna înțeleg  de ce spun că e necesar să citesc o anumită carte.


14. Pentru mine, un roman bun e.. cel la care mă atrage tot, de la modul autorului de a scrie, până la personajul negativ ; care mă face să mă gândesc în momentele critice la ce se va întâmpla, care mă face să plâng în pumni la scenele triste și la anumite pierderi ale personajelor, care mă face ca la finalul volumului să vreau să mai citesc o data, să îmi doresc cu orice preț – dacă e cazul- continuarea.


15. Am o atracţie puternică pentru personajele… sarcastice, care au accent, puternice, incapatanate, orgolioase, curajoase, singure si care simt nevoia de iubire desi nu arata sau spun, protective, chiar si pentru unele negative (depinde varsta, comportamentul, dar mai ales cele masculine).

16. Pentru mine, o carte este.. un mod de a trai o alta viata, de a vedea lumea altcuiva.

17. Dacă cineva îmi cere cu împrumut cărţi.. am mare grijă să o și recuperez dupa ce i-o dau și să-i cer părerea despre ea (am mare grijă cui- ce îi dau).

18. Atunci când aflu că un roman va fi ecranizat.. caut cât mai mult informații despre actori, filmări, etc.. și încerc sa nu ma stresez prea tare cu gândul ca se vor face prea multe schimbări și/sau va ieși prost.

19. Atunci când cineva spune despre o carte pe care am iubit-o că e proastă.. mă simt puțin deranjată, dar gusturile nu se discută.
20. Oamenii care nu citesc.. nu știu ce pierd.

21. Cred despre cărţile scrise de scriitorii români contemporani.. sunt bunicele.

22. Dacă ai avea şansa să te căsătoreşti cu un scriitor/o scriitoare..n-am idee…

Lasă un răspuns

