All of he…

Hey, frumoasa zi,nu?

Așa cum am spus, am adus acest one-shot, la care am stat seara trecută în jur de o oră să scriu.A trebuit să-l transcriu de două ori, datorită neatenției mele și astăzi l-am editat.Nu e cine știe ce, dar pot spune că naturalețea cu care mi-au venit ideile m-a determinat să o pun și pe blog.

Știți, ca o puștoaică de aproape paisprezece ani, îmi petrec timpul scriind pe blog(Nu că m-aș vedea vreodată renunțând la asta.).

Câteodată am greșeli mai mari sau mai mici de exprimare sau de ortografie și vă rog să mă iertați.Încerc sa evit orice  tip de eroare, chiar și de tastatură, și dacă nu îmi iese întotdeauna, chiar îmi pare rău.

Am corectat lucrarea aceasta cât de bine am putut, dar având în vedere că nu îmi mai dau seama datorită timpului petrecut scriind, vă rog, dacă remarcați ceva -greșeală-, sa ma anunțați.

Îmi doresc comentarii de orice tip de asemenea.Și aștept și critici, pentru că sunt constructive și pot învață ce să nu mai fac, sfaturi (Nu că nu mi-ar place părerile de bine, le aștept și pe acelea:D, dar în viata nimic nu e roz, perfect.)

Ei, eu vă las și vă doresc spor la citit! Dacă aveți să-mi spuneți sau să mă întrebați ceva, chiar vă rog s-o faceți!
Vă mulțumesc mult pentru că citiți, tuturor( inclusiv celor care nu comentați, dar citesc. Și eu am fost ca voi:*)

-Andreea

5 gânduri despre “All of he…

Lasă un răspuns

