Halloween!

Hey,nu am mai trecut pe aici.Da,știu foarte aiurea. Si îmi pare rău, dar am avut pregătire la mate  ore după scoală,m-a luat de la nalte materii și am dat o mie și una de teste pe lângă cele inițiale. Nu am scuza oricum.

O sa termin capitolul 3 din Ospiciul,dacă mai tine-ți minte ficul și o sa postez săptămâna asta ,sper în weekend.

Aveți petrecere de Halloween ?Eu fac sâmbăta viitoare un fel de bal al bobocilor dar trebuie sa venim costumați-bal mascat:))

Aveți grija de voi și sa aveți o săptămână frumoasa.:)

9 gânduri despre “Halloween!

Lasă un răspuns

