The Versatile Blogger Award;)

Vreau sa-i multumesc unei fete minunate cu un blog E-X-T-R-A-O-R-D-I-N-A-R : Lizzy pentru nominalizare!Mare fana:D

Regulile sunt:

 
1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruluri despre tine.
Inteles,iar acum 7 lucrusoare despre mine:
-sunt foarte sensibila
-imi doresc sa am o casa in State sau Londra
-cand voi fi mai mare mi-am propus sa donez bani unor orfelinate sau adaposturi de animale.
-sunt foarte ambitioasa si incapatanata si de aceea vreau sa fiu cea mai buna in toate
-nu imi organizez timpul bine,asa ca sunt mai mereu intarziata.
-vreau sa fiu actrita si sa joc cu actorii actuali.
-incerc sa invat engleza si mai bine vara asta.
Si acum…
Venind vorba de nominalizari…Cred ca toti  ar trebui sa faca asta.:D
Acum…Trebuie sa ma intorc la scris la portofoliu la biologie.Uhhh!Ne auzim maine.:*
Lasă un răspuns

