La multi ani Lorena!

Astazi,sotia varului meu Alin -despre care v-am mai vorbit- implineste 28 de ani,deci trebuia sa fac ceva special , pentru ca si ea e speciala.Nu voi mai repeta lucrurile pe care le-am spus atunci, ci alte lucruri care o fac atat de deosebita.

Lorena & Alin 02 06 2012 2991

 

Atunci cand zambeste,o face cu toata inima,iar cand e serioasa,tonul ei tot isi pastreaza acea blandete specifica…Ar fi perfecta ca politiciana pentru ca respecta ceea ce spune.Se da usor peste cap,sensibila, si trateaza oamenii corect .Are o voce minunata si e o dansatoare gratioasa,cel putin la nunta a fost sublima.Cu siguranta ar reusi sa calmeze o camera plina de oameni agitati .

Se documenteaza inainte de a vorbi si e foarte altruista,sincera.Iubeste enorm animalele pe care le are si le ofera tot confortul necesar.In preajma ei,Alin radiaza.Pur si simplu, ai sta si te-ai holba la ei in continuu pentru ca sunt teribil de adorabili.Sambata trecuta au venit pe la noi toti:Alin,ea,Codrut si Andreea si chiar daca nu au stat mult,a contat ca si-au facut timp si mi-au promis ca o sa ma invete sa joc ”Catan”( sau ceva de genu’) si ca i-am facut sa planga din cauza articolului de ziua varului meu.Asta m-a facut invitabil sa zambesc gandindu-ma ca si eu am plans in timp ce l-am scris.Fata aceasta e o sursa de inspiratie pentru mine si e  una dintre singurele persoane pe care nu ma supar cand mama mi-o da exemplu.De ce?Pentru ca e un model pentru toti oamenii care vor sa realizeze ceva pe picioarele lor.Ma simt onorata caci pot spune, practic,ca fac parte din aceeasi familie cu ea.

Vreau sa-i multumesc ca il face fericit pe Alin si pentru modul ei de a fi.

Imi pare rau ca nu o cunoasteti si voi,pentru ca si voi ati fi iubit-o.:)

La multi ani, Lorena!

Lasă un răspuns

