Hristos a inviat & Paula

Day 02 – Your least favorite song

Hristos a inviat!Nu am mai vorbit de ieri si deja mi-a fost dor sa scriu.Stiti…azi stateam de vorba cu mama,sora mea si Paula,prietena ei cea mai buna despre viata si lucruri profunde.Simt nevoia sa vorbesc despre Paula asa cum am facut-o despre Alin si Lorena,verii mei.Sunt sentimentala si tin la ea ca si la sora mea Alina,pentru ca mereu a fost langa noi.Stiu ca e ciudat ca din nou o s-o dau in ”profunzime”,dar nu imi pasa.Simt nevoia sa scriu asta pentru ca si ea merita.

Deci…Sa incepem:

Paula.Persoana sincera si buna la suflet,aventuriera care adora provocarile si sa-si petreaca timpul cu cei dragi.E o scumpa care a tinut la mine desi nu a avut vreodata obligatia s-o faca.E asa de dulce si stie sa gateasca.Face niste prajituri delicioase.E amuzanta ,adora sa se distreze si sa-si traiasca viata.Nu suporta sa stea degeaba si se plictiseste repede .Este de-asemenea o luptatoare.Invata,e o fata cuminte si un acel gen de persoana pe care te poti baza,rar intalnit.Este o prietena adevarata.

In comparatie cu alti prieteni de-ai  Alinei,ea chiar ma face sa ma simt in largu’ meu.Are acea lejeritate si rabdare…Te face sa vrei sa vorbesti si sa afli mai multe despre ea.Nu ii pasa de ce cred altii pentru ca pana la urma e viata ei si ea decide.

Nu e influentabila si degaja o caldura,o atractie speciala in jurul ei.Nu are arfe,nu e ingamfata,ci foarte respectoasa si de treaba.Nu incearca sa para ceea ce nu e.E ea si atat;cui nu-i convine, asta e.Are o voce frumoasa si si te face invitabil sa zambesti.

Are o poveste asemanatoare de viata cu cea a surorii mele.Stiti, ma bucur ca a gasit o persoana atat de ,dulce,buna si cu un suflet de copil…care poate sa poarte o discutie matura cu tine…E speciala si nici ca mi-as fi dorit pe altcineva sa-i fie ca o sora Alinei.Ma bucur ca exista,pentru ca e ea…Paula.Ma inveselesc cand vad ca ea nu ma trateaza ca un copil si ca tine la mine,pentru ca si eu o iubesc.Asa cum e ea,e perfecta.

2013-02-16 23.17.36

Probabil ca m-ar ucide amandoua(Alina si Paula) daca ar vedea ca am pus poza asta.

Si ca o incheiere despre ea….

E desteapta si are toate calitatile necesare de care o fata ar avea nevoie..Sper sa fie fericita si as vrea sa stie ca merita tot ce e mai bun in lume si ca atat eu si sora mea suntem acolo pentru ea.Chiar o iubesc ca pe o sora:)

Stiu ca e ciudat…Totusi simt ca stiti mai multe despre mine povestindu-va lucruri…si chiar vreau sa aflati ca am niste persoane incredibile,luptatoare, speciale si demne de urmat in viata mea incepand cu Alin,Lorena,sora mea,Paula si multi altii de care o sa va mai postesc…Asa cum verii mei mai sus mentionati au un loc special in inima mea(ca mentori si frati ‘), asa il are si Paula(ca o sora a mea).

Uitati blogul ei :  http://spice-shot.blogspot.ro/

Lasă un răspuns

