Oh…IT’S NOT THE END!

Am tot amânat acest moment,dar trebuie sa-l înfrunt, corect?

Pe data de 18 noiembrie am fost la cinematograf  la ”The Twilight Saga Breaking Dawn part 2” si tot ce pot sa mai spun este…’Fantastic’.

Oh Doamne…inceputul filmului mi-a dat batai de cap.Cand am vazut numele actorilor pur si simplu…Tot filmul m-a tinut cu sufletul la gura.Doamne ce draguti a fost Edward si Bella ca parinti.Cat mi-a placut scumpetea de Renesmee(Mackenzie Foy).Si faza cu Jacob si Bella:)) si fata lui Edward…Dar si-a luat-o  bine de tot Jake.Hahaha..revansa pentru cei 4 ani de zile in care i-a facut zile fripte lui Edward.Pot spune ca am mare respect pentru Tanya care s-ar fi luptat fara urma de indoiala cu volturii pentru Irina care a facut marea greseala.Mi-a placut casa.Buna treaba Esme!

Aro…rasul lui (de nebun) pe mine m-a ‘infricosat’ putin adica…Ce-i cu rasul ala oamenilor?(Felicitari actorlui…bun actor!) 

Cand am vazut ca Alice si Jasper au plecat si intalnirea cu avocatul acela …m-am pierdut de tot in lumea Twilight.

Oh…era sa uit de intalnirea lui Charlie cu Bella si Nessie’ (nu monstrul din  Loch Ness ,ci Renesmee),a fost foarte emotionanta.

Si nu pot sa nu remarc mutra lui Charlie cand s-a dezbracat Jake:))

Era de milioane!!!

Cand  s-au strans  toti vampirii (cu exceptia romanilor) m-am tot intrebat unde sunt romanii si POCK! Varcolacii  ii urmareau (eram sigura ca pe romani) si hahaha:)) nu i-au prins.Nu pot sa nu remarc accentul destul de bunicel al actorilor care i-au interpretat pe Stefan si Vladimir.Bravo baieti!
Si vine ziua bataliei si Volturii isi iau armata aceea formata din toti italienii lor si vin la clanurile noastre.Puff!Varcolacii vin si ei in ajutorul vampirasilor nostrii (Alpha Jacob/Sam:X) si…Vine ALiceeee!!!!Yeeeeeeey…Se duce la Aro…si ii arata viitorul si Guess what?Bataieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Si vine faza in care isbucnesc in plans.Not comment!Carlisle,Jasper,Seth,Leah Doamne……….lacrimile curgeau siroaie pe fata mea si sora mea zicea ca  ,citezz ”Carlisle a ‘cazut’  triunfator ”si mie imi venea sa-i dau cu ceva in cap.La naiba. Cand am auzit urletele lui Esme si lui Alice..sau cand am vazut ca Edward si Esme erau aproape sa cada acolo…sau cand Bella i-a spus lui Jacob sa aiba grija de Renesmee..:((:((:((:((,dar pot spune ca mi-a placut  sa-l vad pe Aro si pe Jane asa de daramati(ca sa spun asa)

Dar BOOM!Defapt…

‘Sfarsitul’ a fost asa de emotionant,abia ma oprisem din plans dar….am inceput din nou.Sa revad tot ce s-a intamplat in acestia 5 ani m-au facut sa plang foarte tare.

Poate ca sunt exagerata dar nu imi pasa,am copilarit cu filmul asta.De la 9 ani(prin 2009) am urmarit seria.Am fost fana si nu numai pentru actori ci pentru toata aceasta poveste,aceasta seria magnifica care ne-a incantat din 2008 pana in 2012 si ne va mai incanta ani de-acuma.NU ESTE SFARSITUL…William Shakespeare a fost apreciat dupa moartea sa cu multi ani dupa .Asa ca Twilight va ramane in sufletele noastre pentru mult timp de-acum in colo.

Seria asta a inceput era vampirilor!Aplauze pentru regizorii filmului(Catherine Hardwicke,Chris Weitz,David Slade și Bill Condon ) 

Pe mine m-a fascinat fiecare  film din serie si cand am iesit din cinema aveam o fata gen ”WTH?!CE MAI VAD EU LA ANUL?”

La naiba…Ce mi-a placut la Twilight?

Originalitatea.

Adica ce scriitor ar fi facut vampirii sa straluceasca?(cel putin inafara de Stephanie Meyer eu nu mai stiu)

Creativitatea.

Cine s-ar fi gandit la Volturi sau la armata lui Victoria?

Personajele.

Bella,Edward,Jacob,Renesmee,Alice….,toate personajele mi-au placut si au avut locul bine definit,nu au fost nici in plus nici lipsa nu am dus-o.

As mai continua sa spun ce mi-a placut la serie dar oricum la un cuvant as ajunge: TOT  .

Cartile au fost geniale.Dupa ce am vazut Twilight m-am apucat sa citesc si eram înnebunita.New Moon m-a intrigat foarte tare.Imi aduc aminte ca am plans la despartire si ca m-au surprins paginile goale cu lunile care treceau.

NU o sa zic ca mi-a placut,ci ca imi place si probabil ca imi va placea toata viata deoarece a fost va ramane mereu deosebita si iesita din tipar.

Twilight ramane in inima si urasc gandul ca s-a terminat.Dar nu s-a terminat.Eternitatea nu are sfarsit.

Nu stiu cum se numeste tot ce am scris dar  au fost sentimentele mele fata de francezie.

De Sfantul Nicolae va fac o surpriza si o sa postez sfarsitul ficului ”Razboiul Dragostei” si voi adauga noi povesti unele ficuri altele originale. Eu…va doresc tot ce e mai bun si ne revedem curand!:*

4 gânduri despre “Oh…IT’S NOT THE END!

  1. Si eu pot spune ca a fost bestial!!!!!:X:X:X
    Iar faza dintre Bella si Jake:)):))Mortala rau:))
    Iar Renesmee e atat de draguta!:XImi doream sa intru in film si s-o iau in brate:XScumpla foc!
    Si da,Aro chiar a avut un ras dement:))da’ a fost amuzant:))Si DOAMNE,ce-mi venea sa distrug ceva cand l-au omorat:((El era personajul meu dintre Volturi,si indiferent cat de diabolic e,are ceva ce-mi place.Eram ceva…”Nu-i corect!:((” Sa nu mai spun de momentul cand Jasper a fost ucis!:((Atuncea chiar mi-am pierdut mintile!!!Zbieram ca nebuna prin casa:))Si-apoi s-a mai afaugat si faza cu Aro la final.Eram terminata!

    Dar trebuie sa recunosc ca-n partea asta,Caius chiar mi-a atras atentia.Nu stiu de ce,da’ chiar il studiam intr-una.Asa m-am si decis sa fac si-un one-shoot cu el.
    Si n-a fost singurul.A mai fost si Alistair.Si Garrett.Aveau ceva…Si Garrett chiar arata bine!Adica …WOW!Si mi-a cam adus aminte de James.Oare ce-o mai face Cam?

    Hai ca te las,caci de n-am scris aici…:)))

    Love you sis:X:X:X

    Miss Salvatore~One Crazy Girl

    • SIIIIIIIS.!!!!Adevarat..Mie mi s-a parut foarte dement Aro,dar si-ar fi meritat-o!!!!!Faza aia :
      ”Garrett: Daca o sa scapam o sa te urmez oriunde femeie.
      Kate:Si acum imi spui?!” a fost asa de dragutaaa. Mie mi-a placut si Benjamin. A fost bestial asa cum ai spus tu.Chiarrr James.
      Vinerea aceasta vedem TVD!!! Te pup:*:*
      Love you too!!!!!!!

  2. adevarul e ca te inteleg:)) cand a murit carlilsle urlam efectiv in sala… nu mai puteam… carlisle, steh, leah..jasper! am zis ca mor acolo. ca imi dau sufletul in scaunul de la cinema. nu mai puteam. chiar nu imi imaginam clanul cullen fara carlsisle.

Lasă un răspuns

