M’da..

Of..nu am mai postat nimic…de ce?pentru ca nu am net…am reusit cu chiu si cu vai sa prind*fur* net de la vecinu’ cu laptop-ul surorii mele…m-am mutat de 2 saptamani si tata a tot amanat sa vorbeasca cu cei de la net.Grozav….

Imediat ce batranul meu calculator o sa aiba fir de internet o sa ma apuc sa postez…este atat de plictisitor…adica…a trebuit sa stau intre scari,pe o cale micuta de trecere ca sa ma uit la serial si sa apuc sa va scriu si voua…pana acum nu m-a dus capul sa incerc asta….ideile bune vin tarziu…O sa fac o noua rubrica..cu gandurile mele…intrebari si pareri,…sper sa va placa.O sa postez cu liniuta asta mica de semnal primul articol.

Va puuuup si ah da…ce-ati mai facut pe la scoala?Cand dati tezele pentru ca profa’ mea noua de mate are plan s-o dam pe 15 noiembrie sau pe 16 (dar mai degraba pe 15)…Mi-ar strica total ziua ,de premiera BREAKING DAWN PARTEA 2….Doamne cel mult/putin mai e………imi vine sa plang ca se termina …..Toate lucrurile bune chiar trebuie sa aiba un sfarsit?DA…..stiu ca trebuie..ouffff…adica din 2009 m-am  obisnuit sa ma tot duc la cinema la film.Pana si mama a mers la New Moon si vrea sa mearga la B.D.partea  2. O sa fie asa de..plictisitor…Fara  ‘impiedicata’ Bella , fara misteriosul cititor de ganduri,Edward ,fara ‘potaia’ care se lua de Rose in carti:Jake ,fara Renesmee micuta minune,fara ursuletul de Emmett,fara  venitoasa (scumpa) de Rose,fara prea calmul Jasper,fara indiana Jones:Charlie,fara mama Esme,fara doctorasul Carlisle sau fara hiperactiva Alice?:X Ohhhh si era sa uit si pshihopatul de Mike.bine pe el il pun la lista cu cei de care nu o sa-mi fie prea dor…:))

M-am obisnuit cu ei atat de tare…Ma apuca nostalgia DEJA….si DEJA am vorbit*scris* prea mult….ne vedem curand!!!

 

2 gânduri despre “M’da..

  1. wow… chiar ma intrebam daca te-ai lasat de scris sau nu. la mine la scoala e o zapaceala totala, asa ca mai bine tin secret totul. tezele, ne-a zis profa ceva despre ele dar eu(ca de obicei) nu am fost atenta.
    stiu, nici mie nu imi vine sa cred ca BD se apropie de final. dar abia astept!
    ps:daca semnalu tau te lasa, treci, imploru-te pe la mine:*

Lasă un răspuns

