Stau cate-odată și ma gândesc la diferite întâmplări pe care le-am trăit.Inevitabil rad de anumite lucruri penibile pe care le-am făcut întrebându-mă ”Cumva eram ‘beata’?”. Am momente în care stau și depanez amintiri despre bunica,despre ‘explorările’ mele și ale prietenilor…

Prostiile rămân întotdeauna amintiri frumoase.

As vrea -dacă nu va deranjează– sa împărțiți cu mine o amintire care v-a rămas  întipărita în minte.Asa m-as simți mult mai legata de voi!Aveți grija !Va doresc o săptămâna frumoasa și ușoară!

Ne revedem curând!

3 gânduri despre “

  1. am multe
    imi amintesc in clasa I cand a trebuit sa-mi fac vaccinul si imi era atat de frica incat am tipat. a doua zi colegii au spus ca m-au auzit din cealalta camera. m-am simtit jenata si rusinata.

  2. umm.. la fianl de clasa a5a, in ultimele saptamani cand mai veneai la scoala doar ca sa te vezi cu colegii… ne-am jucat un joc cu saruturi… si mi-am picat sa sarut un baiat care imi cam placea. doamne, m-am inrosit toata. a foast super jenant.

Lasă un răspuns

