Buna!…

As incepe acum sa-mi cer scuze pentru prea-lunga absenta dar nu pot defini cat de rau imi pare…dar scoala…avand teste,seriale ,filme si carti care imi tin timpul ocupat nu prea am mai putut sa scriu dar mai am putin din capitol si banuiesc ca saptamana asta il postez…Stiu si imi pare rau..;.Eh!Dar mi-a venit ‘ideea’ sa fac un set de 10” intrebari” legate de preferintele voastre in ale cartilor,filmelor si a serialelor:

1.Care sunt primele 3 filme pe care le-ati recomanda?
2.Care este filmul pe care il asteptati?

3.Lista de seriale la care va uitati si cel/e pe care il/le preferi:
4.Care este  serialul/filmul cu care ati copilarit sau care va aminteste de coplarie?
5.Care este genul de carti pe care il adorati?
6.Care este prima carte care ati citit-o?(dacă mai țineți minte) Dar ultima?
7.Ati putea sa traiti fara carti?
8.Care este/sunt personajul vostru favorit/Personajele voastre favorite din carti, filme si seriale?
9.Ati fost”indragostiti” de unul dintre personajele fictive?Daca da numele personajului.
10.Numiti o lista de maxim 10 carti(sau serii de carti) care ar trebui o persoana sa le citeasca.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Raspunsurile mele:

1.a)Titanic..

L-am vazut de la 5 ani la fiecare Craciun pana la 9 ani si am plans la fel de tare de fiecare data.Cred ca toata lumea a vazut filmul asta macar odata.

b)Eight Below(Minus 25 de grade)

Alt film la care am plans ca o nebuna.

c)The League of Extraordinary Gentlemen(Liga)

Sa-i aduci pe Allan Quatermain,Căpitanul Nemo,vampirita Mina Harker,omul invizibil Rodney Skinner,gentul secret american Tom Sawyer,Dorian Gray si pe dr. Jekyll / Mr. Hyde e o adevarata catastrofa nucleara!Prima oara cand l-a dat la T.V. am ajuns la jumatatea filmului si s-a luat curentul.A doua oara eram la scena de ”bataie” dintre Vampirita si D. Gray dar m-a pus mama sa ma culc.Demn!Dar stiti cum se spune ,”A treia oara e cu noroc”.Mi-am cautat filmul pe net acum un an si in sfarsit l-am vizionat pana la capat.Cu privire la tradator am fost sceptica de la inceput.

2.The Twilight Breaking Dawn si urmatoare serie de succes ”Vampire Academy(Academia Vampirilor:X)

3.a)The Vampire Diaries

b)Supernatural

c)Gossip Girl

d)Pretty Little Liars

e)M-am uitat la The Secret Circle .

4.Seria Dragon Ball(Dragon Ball,Dragon Ball Z si Dragon Ball GT)

Offff!Goku..ce amintiri frumoase am cu acest serial care l-am vazut cu sora mea acum 1 an-2.Deci pot sa spun ca am copilarit cu el:X.

5.SF!!!!!

6.Primaaa…hmm..”.Amintiri din copilarie ”si ultima ”Initierea”,volumul 2 din Academia Vampirilor.

7.Clar nu!E ca si cum m-ai(m-as) intreba daca pot trai fara muzica!

8. Carti: Rose Hathaway si Dimitri Belikov.

    Filme:Edward Cullen,Alice Cullen,Dorian Gray.

    Seriale:Stefan,Caroline,Katherine(T.V.D.)Dean W.(Supernatural),Aria(P.L.L.),Blair /Chuck(Gossip Girl).

9.Nu chiar indragostita dar…prima mea ”iubire” a fost Edward C. apoi Stefan S.,Chuck bass cu accentul sau ahhhh ”I’m Chuck Bass and I love you”,Dean W. si Dimitri Belikov.

Twilight by Stephenie Meyer

The Vampire Diaries by L.J. Smith

The Vampire Diaries by L.J. Smith

Vampire Academy by Richelle Mead

10.(Nu le pun in ordinea ”importantei  ci in ordinea in care mi le amintesc.)

   1.Jurnalele Vampirilor si Jurnalele lui Stefan -L. J. Smith.
  2.Ultima vrajitoare din Transilvania – Anna Vary
  3.Mandrie si prejudecata -Jane Austen
  4.Seria Twilight – Stephenie meyer
  5.Singur pe lume -Hector Malot
  6.Romeo si Julieta – William Shakespeare
  7.Cuore – Inimă de copil – Edmondo de Amicis
  8.Călătoriile lui Gilliver – Jonathan Swift
  9.O călătorie spre centrul Pământului -Jules Verne
 10.Cel mai iubit dintre Pamanteni -Marin Preda

Si ca ‘bonus’  Academia Vampirilor.(Am pus seria la ‘Bonus’ pentru ca am citit primele doar doua volume urmatoarele o sa vina si ele.)

3 gânduri despre “Buna!…

  1. Hello sis!

    1@ Cu siguranta primul este Eight Below!L-am vazut de-o gramade de ori si de fiecare data am plans.E un film impresionant care n-are cum sa nu-ti placa.
    Al doilea ar fi Stigmata.Initial este un film cu tema biblica,dar pur si simplu mi-a placut si inca-mi place.
    Iar al treilea este The Explendables 2 [ Eroi de sacrificiu 2 ] A aparut acum o luna,sau doua – nu mai stiu exact – iar eu am reusit sa-l vad abia sambata.Si sincer m-a captivat.Si-am si plans can l-a ucis pe Billy,unul din personaje.Si era chiar cel de care prinsesem cel mai mult drag!

    2@ Raspunsul meu e la fel ca al tau:))

    3@ The Vampire Diaries [ preferatul meu ]
    Teen Wolf
    Si eu am vazut The Secret Circle
    Supernatural [ care-i al doilea ce-mi place enorm ]
    Saving Hope [ deocamdata am vazut doar primul sezon,si doua episoade din al doilea ]
    Am urmarit si Legend of The Seeker
    Merlin
    Prison Break [ care-l recomand,fiindca este un serial impresionant,la care la final am bocit pe rupte ]
    Hex
    Blood Ties
    Once Upon A Time
    Buffy the Vampire Slayre
    Mai vad si Grimm [ deocamdata nu m-am apucat de sezonul doi,dar o voi face in curand ]
    Torchwood
    True Blood

    Si cam atata mi-au venit in minte:))

    4@ 3 Ninjas [ prima oara cred ca l-am vazut acum vreo 5 ani…si inca il mai revad de cate ori am ocazia,la fel ca si pe celelalte trei:3 Ninjas Kick Back,3 Ninjas Knuckle Up si 3 Ninjas:Hight Noon at Mega Mountain.E actiune,aventura si comedie.N-are cum sa nu-ti placa! ]

    5@ Fantastice

    6@ Amurg de Stephanie Meyer [ daca se pune si povesti de Ion Creanga,prima a fost Fata babei si fata mosneagului ] ~~~ iar ultima Academia Vampirilor 2:Initierea de Richelle Mead – la fel:)):X – doar suntem surori ]

    7@ Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!E ca si cum m-ai intreba daca pot trai fara sa ma gandesc la Damon Salvatore!

    8@ Carti~ Ratacitoarea [ Gazda de Stephanie Meyer ; Phoenix [ trilogia Legendeer de Alan Gibbons ; Zoey Redbird,James Stark si Kalona [ seria Casa Noptii de P.C. Cast Kristin Cast ; Damon Salvatore si Bonnie [ Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith ;Christian Ozera,Adrian Ivashkov,Dimitri Belikov si Rose Hathaway [ Academia Vampirilor de Richelle Mead ]

    Filme~Jasper, Alice,James si Victoria [ Twilight ] ; Aro si Laurent [ New Moon ] ; Alex Rider [ Stormbreaker ] ; Aslan si Lucy [ Chronicles of Narnia ] ; Printul Caspian [ Chrinicles of Narnia 2 ; Jack Sparrow [ The Pirates of the Caribbean ] ; etc:))

    Seriale~Damon Salvatore,Elena Gilbert – chiar daca uneori ma scoate din sarite – ,Caroline Forbes,Klaus Michaelson,Elijah Michaelson,Kol Michaelson si Rebekah Michaelson [ The Vampire Diaries ] ; Henry Fitzroy si Vicky Nelson [ Blood Ties ] ; Eric Northman,Sookie Stackhouse si Bill Compton [ True Blood ] ; Michael Scofield [ Prison Break ] ; ect:))

    9@ Pot spune ca prima mea pasiune a fost El Mariachi [ Desperado ] ,dupa care Louis Pointe du Lac [ Interviu cu un vampir ]…urmat de Henry Fitzroy [ Blood Ties ]…Jasper Hale [ Twilight ] si ultimul,dar cel mai important:Damon Salvatore – pe care-l adooor la nebunie de vreo doi ani si jumatate.

    10@Seria Jurnalele Vampirilor~L.J. Smith
    Gazda~Sthepanie Meyer
    Trilogia Legendeer [Umbra Minotaurului,Legiunea Vampirilor si Razboinicii Corbului]~Alan Gibbons
    Seria Casa Noptii~P.C. Cast Kristin Cast
    Eve~Anna Carey
    Colt Alb~Jack London
    Seria Twilight~Sthepanie Meyer
    Nu plange sub clar de luna~Heather Davis [ deocamdata am citit doar vol 1,dar a aparut si 2 ]
    Academia Vampirilor~Richelle Mead [ am citit doar primele 2 vol,iar acum sunt la al 3-lea ]

    Love you sis!:X:X:X

    Miss Salvatore~One Crazy Girl

  2. 1.Recomant 3 filme : Django, Hobbitul, Give it a year
    2.Astept filmul: The Mortal Instruments: City of Bones , realizat dupa cartea cu acelasi nume scrisa de Cassandra Clare.

    3.Seriale preferate sunt multe o sa spun cateva din ele : Grimm, Beauty and Beast, Anatomia lui Grey, Game of thrones, True Blood(cu totul ca ultimul sezon sucks)
    4.Veronica…poate, nu imi amintesc(nu ma prea uitam la filme):))
    5.Genul fantasy …Absolut . Si in special Adult fantasy
    6.Prima greu de zis :))) cartea pe care o citesc acum este (sunt 3 actually) Instrumente mortale: Fallen Angels (4), Casual Vacancy, If You Desire de Kresley Cole
    7.Da…dar viata ar fi asa boring incat cred ca as putea murii de plictiseala:)
    8.Eric din True blood si cartea Vampirii sudului, Damon din jurnalele Vampirilor la fel carte si serial „in serial in place se Klaus”, Arya si Jon Snow in Game of thrones si lista poate continua, dar ma opresc aici:D
    9.Sunt inca :))) la fiecare carte ma intragostesc si nu imi trece 🙂 Eric este un exemplu:D
    10.Asta este grea. Trebuie sa ma gandesc mai mult o sa zic pass de data asta si va sfatuiesc sa :” Cititi ce va place!”

Lasă un răspuns

