Buna toamna!La revedere vara!

Prima zi de toamna…waw…am ajuns si la asta…Vara asta a fost foarte speciala pentru mine…Pe 23 iunie am inceput sa scriu pe blog…atunci am inceput sa-mi fac prieteni!Am ”cunoscut” niste persoane grozave si sunt foarte recunoscatoare pentru asta!Vara este un anotimp minunat si placut…vacanta fiind principalul motiv al copiilor pentru care se bucura ca vine vara.

Toamna…incepe scoala si timpul se scurteaza.Dar pe langa partile negative sa le gasim si pe cele pozititve.

Ne revedem colegii!Nu stiu voua dar mie imi e un dor nebun de colegi!Desi…uneori sunt nesimtiti si rautaciosi..tot ii iubesc…

Reincep serialele si filmele…Nu stiu la voi dar la mine filmele si serialele incep prin octombrie,noiembrie..

Toamna este unul dintre anotimpurile mele preferate…Imi place vremea asta mai rece…doar se apropie iarna nu?!

             Voua va place toamna?!!!!

2 gânduri despre “Buna toamna!La revedere vara!

Lasă un răspuns

